Toimitus- ja maksuehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa alkaen 22.2.2022.

Verkkokauppa

Iitukka
Keltainen Murmeli Ky
Vierkuntie 4
99300 Muonio

myynti@lapiniitukka.fi

2317743-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, koiranruuat 14%. Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Jos tilauksen jälkeen ei sähköpostiisi saavu tilausvahvistusta, tarkistathan ensin roskaposti kansiosi jos viesti ei ole sielläkään, ota yhteyttä. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Paytrail:

Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet:

Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

Lasku- ja osamaksupalvelu:

Walley, Joustoraha, OP Lasku

Korttimaksaminen:

Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express

Mobiilimaksaminen:

MobilePay, Pivo, Siirto


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Muut maksutavat:

  • Ennakkolasku
  • Käteis- ja korttimaksu on mahdollista kun tilaus noudetaan myymälästämme.

 

Toimitustavat ja -kulut

POSTI:

  • Postin XXS-lähetys (jaetaan postilaatikkoon) 5,90€
  • Postin pakettilähetys 6,90€

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut.
Tilaukset läheteään Postin kautta XXS- lähetys tai pakettilähtyksenä, jolloin lähetys on lähtystunnuksen avulla seurattavissa.

 

MATKAHUOLTO:

Toimituskulut ovat kiinteät 5,90€

sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Tilaus lähetetään Matkahuollon kautta pakettilähetyksenä.

 

NOUTO:

Voit noutaa tilauksen ilman toimituskuluja myymälästämme sovittuna aikana.

 

Toimitusaika

Toimitusaikamme on 1-3 päivää valmiilla tuotteilla.
Tilauksesta valmistetut tuotteet mm. brodeeratut nimipannat toimitusaika 1-2 viikkoa.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

 

Palautusehdot

Peruutusoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus sähköpostiin myynti@lapiniitukka.fi

Palautettavan tuotteen pitää olla pesemätön ja käyttämätön!

Palautuksesta aiheutuvat postimaksut maksaa asiakas.

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita,
näitä ovat mm. brodeeratut nimipannat.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta.
Emme vastaanota palutuksia postiennakkolähetyksenä!

 

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet.

 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta/ noutamatta jätetystä paketista perimme toimituskustannukset kokonaisuudessaan.

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viipymättä. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

 

  • Ostoskorisi on tyhjä

Tällä hetkellä ei löydy tuotearviointeja